Co warto kupić na promocji -49% w Rossmannie? #2 Oczy

W drugim tygodniu obowiązywania promocji -49% będzie promocja dotycząca produktów do makijażu oczu. Przecenione będą zarówno tusze do rzęs, eyelinery czy kredki do oczu, cienie do powiek.
Jako, że wybór tych produktów w szafach jest bardzo szeroki kolejny raz postanowiłam przygotować dla Was moje 10 perełek

1. Tusz do rzęs Lovely Pump Up


2. Tusz do rzęs Loreal Volume Milion Lashes 



3. Tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational


4. Cienie do powiek Maybelline  Colour Tattoo


5.  Tusz do brwi Maybelline Brow Drama

6. Kredka do brwi Maybelline Brow Satin 


7. Eyeliner w żelu Maybelline Lasting Drama 


8. Eyeliner  Wibo Deep Black


9. Eyeliner Loreal Super Liner Perfect Slim


10. Tusz do rzęs Rimmel Volume Colourist 
Dajcie znać czy któryś z moich Top produktów znalazł się także na Waszej liście zakupowej oraz co jeszcze możecie polecić. 

Share:

16 komentarze

  1. Tuszy jak na razie nie zamierzam kupować, ale eyeliner muszę obowiązkowo :) Poluję na mojego ukochanego Astora, a jak nie to zapewne wybiorę Eveline :)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak są takie wyprzedaże w Rossmann to mnie nie ma w Polsce😔 a w Holandii nie ma Rossmanna :( chętnie kupiłabym tusz Loreal Volume Milion Lashes :) Makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Holandii jest Krudivat czy jakoś tak (prawie to samo co u nas Rossmann) ale nie wiem czy są takie promocje, raczej wątpię

      Usuń
  3. Jest jest;) niestety aż takich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydał by mi się tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czekam na tę promocję, od razu zamierzam biec do rossmanna. Ja zamierzam kupić jakąś paletkę z cieniami i może ten tusz, co ty wymieniłaś z Maybelline - używam go i jestem mega zadowolona. Chyba kupię na zapas. ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://style-bykarolina.blogspot.com/ .
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałyby mi się te kosmetyki. Szkoda, ze w mojej miejscowości nie ma rossmanna!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe perełki, ja jeszcze sama nie wiem co
    kupię, ale na promocję się wybieram ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja własnie musze przejsc sie do rossmanu bo eyelyner z pisaku. Całe zycie mialam ten w zelu i nie ejstem z niego zbyt zadowolona.


    Mó Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zaciekawiła mnie ta kredka brwi i eyelinery, chyba się skuszę.

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, szczegóły u mnie na blogu!

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tusz do rzęs z Lovely na pewno trafi do mnie :) jak jeszcze coś zostanie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Tusz Pump Up i ja bardzo polecam. Lubię go. :) Resztę znam z widzenia.
    Pozdrawiam.
    Grimagee

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygląd bloga;)
    Używałam tego żółtego tuszu jest super;)
    Polecam
    http://lorendezain.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zaciekawił mnie eyeliner i drugi tusz :) Chyba wybiorę sie do RossMan'a. Pozdrawiam :)

    http://yulstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie myślałam nad tym tuszem do brwi. Kusi :d Muszę się wybrać do Rossmana i to koniecznie, jeszcze jakiś lakier do paznokci by się przyadał a robia promocję to może uda się coś kupić taniej :d
    Pozdrawiam, http://monia-blog-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Eyeliner z Loreala widzę po raz pierwszy, jak dotąd nigdy się z nim nie spotkałam - ani na blogach, ani w Rossie. Cóż, trzeba uzupełnić braki i dowiedzieć się czegoś o nim ;)
    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń