Co warto kupić na promocji -49% w Rossmannie #1 Twarz

Jak pewnie wiele z Was już wie już w następnym tygodniu rusza jedna z naszych ulubionych promocji w Rossmanie czyli -49% na kosmetyki do makijażu.Tak jak ostatnio zostanie podzielona na kategorie: twarz, oczy, usta i paznokcie.

Szczegółowa rozpiska promocji
Od 20.04 twarz
Od 26.04 oczy
Od 4.05 usta

Zapewne wiele z Was zastanawia się co kupić na promocji. Na każdy tydzień trwania promocji przygotuję dla Was moje Top 10 tego co warto kupić. Jako że jako pierwsza wchodzi promocja na twarz to właśnie jako pierwsza pojawią się produkty z tego zakresu.

1. Podkład Bourjois Healthy Mix


2. Podkład Revlon Colorstay 


3. Podkład Maybelline Affinitone 



4.Podkład Rimmel Lasting Finish 


5. Korektor Eveline Art Scenic 


6. Korektor Bourjois Healthy Mix

7. Puder Rimmel Lasting Finish

8. Puder Rimmel Stay Matte

9. Bronzer Bourjois Delice de Poudre 
10. Róż do policzków Bourjois 



Dajcie koniecznie znać czy któryś z produktów także znajduje się na Waszej liście zakupowej oraz co jeszcze według Was można polecić na pierwszy tydzień trwania promocji

Share:

16 komentarze

  1. Uwielbiam bronzery z bourjois :) są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Healthy mix jest wg mnie tragiczny, dla mnie niestety okazał się okropnym świecącym i zapychającym bublem, ale na bronzer się czaję, może się skuszę :)
    mylittlediet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z kolei sprawdzał się świetnie. Wszystko zależy od skóry :)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o podkłady, pudry itd to nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja koniecznie muszę kupić puder brązujący z Bourjois i jakiś dobry podkład bo niestety mój mi się już praktycznie kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić właśnie podlad z Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże z Max Factora są bardzo fajne :) Osobiście uwielbiam także korektor rozświetlający pod oczy z Wibo Deluxe Brightener - niestety jest bardzo jasny i nie każdemu będzie to pasowało. Słyszałam także, że te nowe palety do konturowania z L'oreal są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponoć podkład z Bourjois healthly mix jest bardzo dobry dla cer suchych, dlatego sama się nie skuszę, bo mam cerę mieszaną w stronę tłustej (lepiej sprawuje się Rimmel Match Perfection).

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda jest taka ze jak dzicz i reszta bydła sie rzuci to jak zwykle nic nie pozostanie szczegolnie dla tych co maja bardzo jasna cerę.

    OdpowiedzUsuń
  9. będę polowała na ten pierwszy podkład :D
    mam nadzieje że uda mi się go zakupić :)
    Miłego dnia,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że ta promocja teraz będzie, więc dziękuję, że to napisałaś :) Muszę coś kupić. Tych wymienionych rzeczy nigdy nie używałam, ale może teraz właśnie je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta promocja jest świetna i na pewno skorzystam :) Ciekawa lista!

    pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poluję na tej promocji na bazę pod makijaż z Rimmela oraz na kredkę/cienie do brwi.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka szkoda, że u mnie nie ma rossmanna!
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się wybiorę, ale jeszcze się dokładnie nie zastanawiałam co kupię.
    Zobaczymy:)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten pokład Healthy Mix i świetnie się sprawdza latem, bo jest leciutki ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń