Co warto kupić na promocji w Rossmannie? #3 Usta i paznokcie

Promocja w Rossmannie rozpoczęła się na dobre, a ja dzisiaj mam dla Was ostatni post z tej serii, więc czas na usta i paznokcie. Dajcie znać co udało Wam się już upolować na promocjach lub na jaką promocję czekacie najbardziej.

1. Bourjois Rouge Edition Velvet


2. Maybelline Color Sensational


3. Rimmel Salon Gel


4. Bourjois Colour Boost


5. Wibo Milion Dollar Lips


6. Rimmel Moisture Renew


7. Rimmel Lasting Finish

8. Rimmel Oh my gloss


9. Rimmel 60 seconds


10. Loreal Color Riche

Share:

23 komentarze

  1. Sama kupiłam kilka rzeczy na tej promocji, ale najbardziej czekam na usta! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog i powodzenia w dalszym prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Twoimi propozycjami :) Bardzo lubię pomadki Rimmel (zwłaszcza te z serii Lasting Finish). Matowe pomadki Wibo są świetne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za ten post , dla mnie meeeega przydatny ;*
    Napewno cos kupie z Twoich propozycji ♥
    Pozdrawiam ;)
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zwrócę uwagę na te rzeczy :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny post! Sama zastanawiałam się, jak wykorzystać tę promocję, pomogło! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mój świat, ale może komuś polece, chociaż Kobiety i tak wiedzą o tej promocji :v

    OdpowiedzUsuń
  8. Wibo na pewno wypróbuje :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że zrobiłaś o tym post! OBSERWUJĘ :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście kupiłam Bourjois Colour Boost i jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze się nie maluje, więc nie skorzystam, ale ta szminka na drugim zdjęciu jest cudna!😍
    klaudiapp.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze się nie maluje, więc nie skorzystam, ale ta szminka na drugim zdjęciu jest cudna!😍
    klaudiapp.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie kupiłabym numerek 8 i 10 :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe zabawne, wszyscy żyją promocjami w rossmannie ;) ale w sumie post bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham pomadki :) Są mega kobiece :) Super są Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pierwsze pomadki to rzeczywiście opłaca się kupić na tej promocji, bo tak to są strasznie drogie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z pomadek i lakierów nic nie planowałam, ale może jednak skuszę się na jakąś pomadkę haha :D Niektóre kolorki są świetne!
    Kochana, jeszcze taka jedna moja mała dobra rada. Nie wiem czy tylko u mnie tak się dzieje, ale jak otworzyłam Twojego bloga to nie mogłam z nagłówka przewinąć na dół, bo rolka jest schowana pod nagłówkiem :/ Już chciałam wyłączyć, ale strzałkami udało mi się przewinąć. Może warto coś z tym zrobić :)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję ogromnie za odwiedziny!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe kosmetyki. Ja już skorzystałam z oferty i zakupiłam różnorakie podkłady ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama czekam na promocję aby zakupić pomadkę Bourjois Rouge Edition Velvet, słyszałam wiele dobrego ! :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Bourjois Rouge mam bardzo miłe wspomnienia, może się skuszę na nią. :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic nie kupiłam na promocji, ale moja koleżanka kupiła 2podklady i 1 puder za 50zł normalnie zapłaciłaby ok 100zł więc te promocje to fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trwałość błyszczyka z Wibo jest niesamowita. Polecam :)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń