Rozdanie!

Hej
Mam dla Was pewną niespodziankę. Postanowiłam zorganizować dla Was małe rozdanie. Z racji tego że nagrody zakupiłam sama bez żadnej współpracy z firmami to są one dość skromne.Mam nadzieję jednak że i z takich nagród będziecie zadowoleni :)
Nagrody to dwa zestawy składające się z tych samych produktów jednak różniących się np. zapachem.


Zasady rozdania są bardzo proste.
1. Należy zostać publicznym obserwatorem bloga.
2. Należy polubić FAN PAGE na Facebooku LINK
3. Pod tym postem napisać komentarz który zestaw wybierasz oraz twój e-mail kontaktowy bym mogła się skontaktować z Tobą w razie wygranej

Rozdanie trwa do 31 maja. Wyniki postaram się podać w pierwszym tygodniu czerwca. Zwycięzcy zostaną wyłonieni losowo.

Nagrody

Zestaw 1


Zestaw 2


Share:

21 komentarze

  1. Świetne rozdanie, życzę szczęścia tym co biorą udział! :) Gdybym mogła też bym z chęcią wzięła, ale mieszkam za granicą i mogłoby to być trochę problematyczne :/
    Mój Blog - zerknij!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako foryoustyletv.
    2. Lubię jako Marlen Ka.
    3. e-mail: foryoustyletv@gmail.com
    4. Zestaw nr.2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw 1 :)
    luludiywear@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw 1 :)
    basiastepien5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Paulina P.
    Lubię na FB jako: Paulina Przeździecka
    Wybieram: Zestaw 1
    E-mail: dramabeautyy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Never Without Glasses, na fb lubię jako Magdalena Bolek.
    Mój e-mail to: magdalenabolek@onet.pl
    A co do zestawu, jest mi obojętne, który dostanę. Liczę na sam fakt wygranej<3
    Oczywiście w ramach reklamy oferuję wpis z Twoimi nagrodami! neverwithoutglasses.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako : sisters-channel-fashion
    Lubię na FB jako Patrycja Borowska
    E-mail: sisterschannelfashion@gmail.com
    Wybieram zestaw nr. 1
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Asiulczi
    Lubię jako Asia Trudzik
    Zestaw 1
    e-mail → asiatt6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybieram zestaw numer 1
    sylwia.jamrozik@wp.pl

    Obserwuje jako xtina120
    Lubię fb jako Sylwia Jamrozik

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. OBSERWUJĘ jako Alicja Paszkowska.
    2. LUBIĘ jako Alicja Paszkowska
    3. Mój email: alicjapaszkowska2000@gmail.com, wybieram ZESTAW NR 2 (aczkolwiek może być też zestaw nr 1). :)

    Powodzenia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy konkurs, ciesze się że znalazłam ten blog :)
    biorę udział!
    obserwuje jako Ayuna- Chan
    lubię jako Klaudia Lisowska
    Mój email: neko_chan@vip.onet.pl
    zestaw numer dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na konkurs! Powodzenia wszystkim :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział! :)
    1. Obserwuje jako Julia Bydlińska
    2. Lubię fanpage jako Julka Bydlińska
    Zestaw nr 2 poproszę :D :D :D
    email: bydlinska.julia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie warunki spełnione !
    Poproszę zestaw 2 :)
    Jnizio@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Doceniam, że nie robisz rozdania z współpracą. Teraz rzadko się to zdarza. Oczywiście biorę udział.
    1.Obserwuję jako Dyana
    2.Polubiłam jako Diana Kurta
    3. diacos@wp.pl
    Wybieram zestaw nr 2 i zapraszam też do mnie http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko biorę udział w rozdaniach, ale tym razem, czemu nie :)
    Warunki spełnione :)
    Wybieram zestaw 2.
    zuzanna.wioleta@gmail.com

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako: Shannon Kelly
    2. Lubię jako:Shannon Kelly
    3. e-mail: lubieszpinak4@o2.pl
    4. Zestaw nr.1

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie nagrody są świetnie, ale tak chyba troszkę się na to rozdanie spóźniłam (miałam przerwę od blogowania i rzadko kiedy wchodziłam również na inne blogi)
    Zapraszam na nowy post, po 3 miesiącach przerwy

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. "Great article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks.

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out a sample of Tropika Club Magazine’s articles:

    1. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?

    2.How to care for your hair between Salon Visits

    3. Your Top 10 Body Slimming Salon in Downtown Singapore [2020 Edition]

    4. Top 10 Tips for a Better Shave [for ladies]

    5. The Best and Cheapest Hair Removal Salons in Singapore [2020 Edition] "

    OdpowiedzUsuń