Test mascary Rimmel Volume Colourist

Dostałam ostatnio do przetestowania nowy tusz z Rimmela Volume Colourist. Dziś chciałabym Wam ją pokazać. Na zdjęciach będzie widać jak tusz prezentuje się na rzęsach,więc będziecie sami mogli ocenić czy warto ją kupić 



Według producenta mascara ma za zadanie wydłużyć i pogrubić nam rzęsy. Dodatkowo w ciągu 2 tygodni jej używania stopniowo przyciemnia rzęsy. Zaś zwężona szczoteczka dociera do każdej rzęsy dzięki czemu pozwala nam to pięknie wydobyć nawet te najmniejsze niewidoczne rzęsy.

 A tak tusz prezentuje się na rzęsach. Zdjęcia musiałam zrobić telefonem, ponieważ najłatwiej było mi złapać ostrość. Mam nadzieję że jakość nie jest tragiczna.
Co do tuszu... Z efektu po użyciu mascary jestem całkiem zadowolona. Jak widać ładnie wydłuża i pogrubia rzęsy, jednak jest to dość naturalny efekt. Ciemniejszych rzęs niż przed używaniem jeszcze nie zauważyłam, być może używam jej jeszcze za krótko.

Tusz do rzęs można kupić w drogeriach w których dostępna jest szafa Rimmela. Kosztuje ona około 35 złotych, jednak na promocji można kupić ją już za około 25 złotych.
Czy polecam? Jeśli szukasz produktu który ładnie wydłuży i pogrubi twoje rzęsy ale jednocześnie chcesz żeby efekt był naturalny to zdecydowanie tak, jest to produkt dla ciebie.

Share:

10 komentarze

  1. Nigdy nie używałam tej mascary, może dlatego, że każdą, którą pomaluję moje rzęsy wyglądają tak samo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna, czy wydałabym 25 zł za taki tusz skoro, ten za 7 zł będzie miał taki sam efekt, zresztą to i tak mnie nie wypiękni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wygląda ale jednak nie jest to efekt, który można uzyskać innym tuszem.

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczne oczy!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest całkiem ładny, ale widziałam również lepsze tusze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio interesowałam się tą maskarą i daje fajny efekt muszę pomyślec nad jej kupnem , pozdrawiam i zapraszam również do siebie ;)
    http://blackwomanx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post i zajebisty tusz do rzęs powodzenia w blogowaniu pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytelnie napisane i dobre zdjęcia tak trzymaj! ^_^
    http://jestemtwoimbratem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane, ja obecnie używam z maybelline lash sensational, czy jakoś tak i póki co to mój najlepszy tusz.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Obserwuję

    OdpowiedzUsuń