Przywitanie, trochę o mnie, plany na bloga.

Witam Was na swoim blogu :) Na początku trochę o mnie. A więc mam na imię Aleksandra (lub też Ola jak kto woli). Mam 22 lata. Pochodzę z miejscowości nadmorskiej jaką jest Koszalin. Jestem studentką pierwszego roku fizjoterapii. Dlaczego ten kierunek? Myślę że postaram się Wam wyjaśnić to wkrótce w poście, ponieważ jest to dość długa i lekko skomplikowana historia.
Jakie są moje plany na tego bloga? Myślę, że będzie on w największym stopniu dotyczył urody aczkolwiek na pewno znajdziecie też informacje na temat moich studiów oraz mojego życia :) Mam nadzieję że Wam się spodoba i zostaniecie na dłużej.
Do następnego posta, który już wkrótce :)


Share:

3 komentarze

  1. Powodzenia w blogowaniu i studiowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga i w ogóle we wszystkim. Zapraszam do mnie. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń